Off topic: MBA programma's in Belgie
论题张贴者: Ann Bishop (X)
Ann Bishop (X)
Ann Bishop (X)  Identity Verified
美国
Local time: 02:24
Dutch荷兰语译成English英语
+ ...
Jul 27, 2003

Hallo allemaal:

Kent iemand toevallig de reputatie van het International Management Institute (met campus in Brussel en Antwerpen)?
(website: www.timi.edu)

Ik heb vooral interesse in hun MBA programma. Misschien komen mijn man en ik voor een jaartje naar Belgie om te studeren en we zijn nu op zoek naar een goed MBA programma dat 1 jaar in beslag neemt.

Iemand ervaring hie
... See more
Hallo allemaal:

Kent iemand toevallig de reputatie van het International Management Institute (met campus in Brussel en Antwerpen)?
(website: www.timi.edu)

Ik heb vooral interesse in hun MBA programma. Misschien komen mijn man en ik voor een jaartje naar Belgie om te studeren en we zijn nu op zoek naar een goed MBA programma dat 1 jaar in beslag neemt.

Iemand ervaring hiermee?

(PS: bij voorkeur in Antwerpen of Brussel)

Thanks in advance.

--Ann
Collapse


 
Williamson
Williamson  Identity Verified
英国
Local time: 07:24
Flemish佛兰芒语译成English英语
+ ...
European Business School Jul 28, 2003

Dit "timi" is de opvolger van de European University. Een instelling die door de Vlaamse regering niet werd herkend en werd verboden. Deze school had de reputatie van "gekochte diploma's" uit te reiken.
Als je in Vlaanderen een MBA wil halen, zijn de KUL, RUG,VUB en de UIA-UFSIA nog altijd waardevoller dan de TIMI. De meeste profs aan de "normale" universiteiten hebben een internationale reputatie en hebben aan de gerenommeerde uniefs van de USA gestudeerd. Sommigen zijn ook gastdocent op
... See more
Dit "timi" is de opvolger van de European University. Een instelling die door de Vlaamse regering niet werd herkend en werd verboden. Deze school had de reputatie van "gekochte diploma's" uit te reiken.
Als je in Vlaanderen een MBA wil halen, zijn de KUL, RUG,VUB en de UIA-UFSIA nog altijd waardevoller dan de TIMI. De meeste profs aan de "normale" universiteiten hebben een internationale reputatie en hebben aan de gerenommeerde uniefs van de USA gestudeerd. Sommigen zijn ook gastdocent op www.insead.fr.
Collapse


 
Evert DELOOF-SYS
Evert DELOOF-SYS  Identity Verified
比利时
Local time: 08:24
会员
English英语译成Dutch荷兰语
+ ...
Universiteit Antwerpen Management School (UAMS) Jul 28, 2003

Mischien vind je je gading wel op http://www.uams.be/main.html ?

Verschillende MBA-opleidingen en je kunt sommige delen zelfs volgen aan een van hun partneruniversiteiten in o.m. de VSA.


 


本论坛没有专门指派版主。
如需报告网站违规或寻求帮助,请联系网站工作人员 »


MBA programma's in Belgie






TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »